Bioteka - udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti

Tko smo

Specijalizirali smo se za približavanje znanstvenog jezika, metoda i činjenica široj javnosti. Naš rad na spajanju znanosti i društva uključuje obrazovne, popularno-znanstvene, terenske, volonterske i istraživačke aktivnosti, kao i inicijative podizanja svijesti javnosti o temama iz područja prirodnih znanosti, zaštite prirode i okoliša, klimatskih promjena i održivog razvoja.

Bioteka svakodnevno promovira kritičku misao, znanost, suvremene metode poučavanja, aktivno građanstvo, održivi razvoj i primjenu rješenja temeljenih na prirodi. Uz to, aktivni smo u znanstvenom informiranju i STEM obrazovanju svih uzrasta i razina obrazovanja diljem EU-a, surađujemo sa znanstvenicima, obrazovnim ustanovama i privatnim sektorom, organiziramo rad s volonterima, a provodimo i stručna istraživanja u biologiji i zaštiti prirode/okoliša.

Vodstvo i članstvo te zaposlenici/ce Udruge kompetentni su visokoobrazovani i stručni ljudi, s višegodišnjim znanstvenoistraživačkim i edukacijskim iskustvom, koji svojim radom aktivno doprinose izgradnji civilnog društva i rješavaju konkretne društvene probleme.

Po čemu nas najviše prepoznajete

Udruga je od osnutka 2010. do danas provela više od 70 projekata koji podižu razinu kvalitete STEM obrazovanja, donose istraživačku, projektnu i problemsku nastavu sukladno suvremenim metodama poučavanja, uključuju djecu, mlade i javnost u projekte zaštite okoliša i prirode, zagovaraju analitički, kritički i argumentirani pristup rješavanju problema, potiču međusektorsku suradnju, prenose znanja o učinkovitim metodama obrazovanja, doprinose održivom razvoju te osnažuju lokalne zajednice za pokretanje pozitivnih društvenih promjena.

Na nacionalnoj razini prepoznati smo po svojim internetskim portalima www.biologija.com.hr (za odrasle) i www.bioteka.hr (za djecu i mlade), zatim Programu edukacije koji uključuju  provedbu STEM radionica tijekom cijele školske godine (stem.bioteka.hr), ljetne i zimske STEAM kampove i putujući koncept „Bioteka u pokretu“ koji znanstvene radionice donosi osnovnoškolskoj djeci diljem zemlje.

Članovi tima

jelena

Jelena Likić

Predsjednica udruge Bioteka

Voditeljica projekata i programa informiranja

kristina

Kristina Duvnjak

Izvršna direktorica

Voditeljica programa edukacije

petra

Petra Peleš

Članica udruženja

Voditeljica programa zaštite okoliša i prirode

antonio

Antonio Svorenji

Član udruženja

Stručni suradnik -edukator

Javnost i transparentnost djelovanja

Statut s ciljevima, djelatnostima, podacima o učlanjenju, tijelima Udruge, kao i godišnje opisne i financijske izvještaje, operativne i strateške planove te druge službene dokumente Udruge možete pretraživati u sekciji dokumenti.

Općenite informacije

Bioteka – udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti
Vladimira Preloga 7, 10 000 Zagreb

OIB: 55178657512
IBAN: HR6723400091110426699, Privredna banka Zagreb d.d.
Godina osnutka: 2010.