Upisi u Biotekine terenske istraživače 2022./2023.
Nakon prošlogodišnjih uspješnih Biotekinih terenskih istraživača, i ove godine nastavljamo s ovim uistinu posebnim programom!
Cilj programa je upoznavanje lokalne bioraznolikosti, istraživanje prirode u prirodi, upoznati i raspravljati o okolišnim problemima, klimatskim promjenama, učiti o održivom razvoju, senzibilizirati polaznike za potrebe očuvanja prirode i okoliša te poticati logično i kritičko razmišljanje. Također, želimo omogućiti našim školarcima i integraciju naučenog (školskog) znanja na konkretnim živim i neživim primjerima koje pronalazimo u prirodi.
Program obiluje praktičnim radom, edukativnim i zabavnim igrama, istraživanjima, multidiscipliranim pristupom i naravno, Biotekinim potpisom koji jamči edukativni program kojeg djeca vole!
Program je namijenjen polaznicima koji su višemjesečno pohađali prijašnje Biotekine programe: STEM radionice, radionice u okviru projekta PANDA – projektna nastava za darovitu djecu i za polaznike Biotekinih terenskih istraživača 2021./2022. god., ali slobodno nam se priključe i svi zainteresirani i željni istraživanja u prirodi!
Biotekini terenski istraživači istražuju svake druge subote od 10 do 13h, svaki puta na nekom drugom zelenom području u našem gradu. Počinjemo 15. listopada 2022!
OSNOVNE INFORMACIJE :
- mjesto i vrijeme: svake druge subote od 10 do 13h, točna lokacija javlja se roditeljima tjedan dana ranije
- cijena programa je 400 kn/mjesec (53,09 €), za brata ili sestru 300kn/mjesec (39,82 €); tečaj 7,53450
- svaki polaznik/ca treba imati obuću i odjeću za boravak u prirodi te ponijeti vodu (i užinu).
- broj mjesta je ograničen
Plaćanje: transakcijom na žiro račun udruge: IBAN: HR56 2340 0091 5110 8597 9 Privredna banka Zagreb, Privredna banka Zagreb, prva tri dana u tekućem mjesecu
Imate li pitanja, javite se na: kontakt@bioteka.hr ili 095 2911 984
PRIJAVE ISKLJUČIVO PREKO OBRASCA: PRIJAVNI OBRAZAC
Učenje u prirodi*:
- učenje u prirodi donosi bolje rezultate u čitanju, matematici, prirodoslovnim i društvenim znanostima te pozitivno djeluje na mentalno zdravlje djece
- učenje na otvorenom doprinosi razvijanju stavova koji podupiru održivi razvoj (više o održivom razvoju možete saznati na ovoj poveznici)
- razvija se veća briga za okoliš jer su se učenici lakše povezali s prirodom nakon što su u njoj proveli određeno vrijeme
*Christie, B. (2012). The impact of outdoor learning experiences on attitudes to sustainability: a brief review of literature. Field Studies Council/University of Edinburgh. Field Studies Council Report 06/2012.