Radionice

Zabavne, zanimljive, jednostavne i edukativne radionice za sve znatiželjne osnovnoškolce koji žele samostalno izvesti pokuse iz područja biologije (uz malu pomoć naših voditeljica).

Prijavite svog osnovnoškolca, dođite na naše radionice u prostorima udruge,  pozovite nas u školu, knjižnicu, općinu, planinu ili bilo gdje unutar granica Lijepe naše jer  je Bioteka stalno u pokretu!

O PROJEKTU “BIOTEKA U POKRETU!”

1. OSNOVNI PROGRAM /RASPORED/

Od 2013. godine udruge Bioteka provodi program znanstvene edukacije “Bioteka u pokretu!” za sve osnovnoškolce grada Zagreba i okolice tijekom trajanja školske godine.  U ovom jedinstvenom i metodički prilagođenom programu uzrastu s kojim radimo, svako dijete dobiva priliku postati znanstvenik i samostalno provoditi pokuse iz područja botanike, zoologije, čovjeka, zaštite okoliša i svijeta molekula.

Najzastupljenija metoda rada obuhvaća znanstvene eksperimente, tj. pokuse koje djeca rade samostalno, od početne pretpostavke, preko izvođenja pokusa do donošenja zaključka. Za to su vrijeme voditeljice u sporednoj ulozi promatranja, pripomaganja i usmjeravanja rada. Na radionicama se provode i metode učenja iz primarnih izvora znanja (učenje na modelima) te se potiče na istraživanje, kritičko i logičko razmišljanje.

Program se pohađa jednom tjedno, ponedjeljkom, utorkom ili četvrtkom od 18 do 19h u prostorima udruge Bioteka na zagrebačkoj Trešnjevci, Okićka 7. Na radionice se možete uključiti bilo kada, a počinjemo s ponedjeljkom 3.listopada. Program traje tijekom cijele škoske godine.

Mjesečna članarina iznosi 180kn, a obuhvaća 4 radionice mjesečno. Na radionicama imamo mjesta za 10 djece, stoga mjesto za svoje dijete, možete rezervirati na kristina.duvnjak@bioteka.hr ili na Biotekin broj telefona: 095/2911-984.

Radionice provodi stručni edukatori s dugogodišnjim iskustvom u edukaciji: Kristina Duvnjak, prof. biologije i Matea Jarak, mag.biol.exp i mag.oecol et prot.nat.

2. NAPREDNI PROGRAM /RASPORED/

Udruga Bioteka osmislila je napredni znanstveni program za osnovnoškolce, a namijenjen je:

- djeci koja su prijašnjih godina završila cijeli ciklus “Bioteka u pokretu!”  i

- darovitoj djeci (potvrda nadležnih stručnih osoba)

Projekt „PANDA – projektna nastava za darovitu djecu“ inovativni je projekt edukativnog karaktera koji, u sinergiji civilnog, javnog i privatnog sektora, predlaže aktivnosti i metode rada s djecom polaznicima osnovne škole. Projekt se metodološki oslanja na istraživačku i projektnu nastavu, koja obuhvaća aktualne teme i izazove svijeta u kojemu živimo: bioraznolikost, održivi razvoj, zdravu i odgovornu prehranu, energiju te zaštitu okoliša i prirode. Nastava će biti podijeljena po modulima te će ugostiti brojne stručnjake iz navedenih područja pri čemu su planirani posjeti  javnom i privatnom sektoru gdje će djeca uvidjeti kako znanstvene ideje mogu postati stvarnost.

Program će se odvijati svake srijede od 17.30 -19h. Počinjemo u srijedu 05. listopada, a mjesečna cijena programa za 4 radionice je 300 kn.  Broj mjesta je ograničen, a prijaviti djecu i rezervirati mjesto možete na mail: kristina.duvnjak@bioteka.hr ili na 095/2911 – 984. Detaljniji raspored modularne nastave bit će objavljen naknadno.

Radionice provodi stručni edukatori s dugogodišnjim iskustvom u edukaciji: Kristina Duvnjak, prof. biologije i Matea Jarak, mag.biol.exp i mag.oecol et prot.nat, zajedno sa stručnjacima iz pojedinih područja ovisno o temi radionica.

3. OSTALE PONUDE UDRUGE BIOTEKA:

A. ROĐENDAONICE:

Ukoliko želite za svog malca organizirati znanstveni rođendan, više možete saznati ovdje.

B. “BIOTEKA U POKRETU” PUTUJE PO CIJELOJ HRVATSKOJ!

Ukoliko ste zainteresirani da održimo radionicu u Vašoj školi, knjižnici, muzeju ili negdje drugdje, udaljenost nije problem, stoga nam se slobodno javite!

Cilj ovakvih radionica?

Glavni cilj projekta je da kroz upoznavanje eksperimentalnog rada, istraživačke i projektne nastave na zabavan, poučan i edukativan način djeci približimo određene biološke teme te na taj način doprinesemo popularizaciji znanosti na ovim područjima. No, smatramo kako na ovaj način zapravo učimo djecu misliti na primjerima živog svijeta oko nas.  Također, dosadašnja iskustva ukazuju da ovaj oblik rada rezultira razvojem znatiželje djece prema prirodnim znanostima te potiče razvoj samopouzdanja, strpljenja, preciznosti, pedatnosti, kreativnosti, analitičnosti i timskog rada.

Potvrda našem stručnom radu…

Također, važno je spomenuti kako je projekt edukativnih znanstvenih radionica za djecu ”Bioteka u pokretu” dobio   pozitivno stručno mišljenje Agencije za odgoj i obrazovanje. Uz pozitivno stručno mišljenje, Agencija je radionice iz ciklusa ”Bioteka u pokretu” pohvalila kao idejno vrijedan edukativni projekt. Pozivajući se na stručno mišljenje Agencije za odgoj i obrazovanje, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta je dalo suglasnost za projekt ”Bioteka u pokretu” – radionice udruge Bioteka.

Ponuda radionica neprestano se proširuje, a vodi ih prof. biologije Kristina Duvnjak, koordinatorica programa radionica za djecu i mlade udruge Bioteka.

Kontakt:

Biotekin telefon: 095/2911- 984, kristina.duvnjak@bioteka.hr