Raspored radionica

RASPORED RADIONICA “BIOTEKA U POKRETU”

1. OSNOVNI PROGRAM

RASPORED  RADIONICA ZA TRAVANJ 2017.

TRAVANJ 2017.

1. TJEDAN

3.4 – 7.4.2017.

2. TJEDAN

10.4. – 12.4.2017.

3. TJEDAN

13.4. – 21.4.2017.

4. TJEDAN

24.4 – 28.4.2017.

Naziv:

Šišmiš Zdenko

Uhvati me ako      možeš

Uskršnji praznici/termini radionica ujutro za ostale polaznike, raspored uskoro  Zeleni prst

Opis radionice:

Kako izgleda jedan dan u životu šišmiša Zdenka? Kada se probudi, što pojede za ručak, s kime se druži, koliko i kako leti? Kroz razne igre zamisli kako je biti šišmiš na jedan dan!

Dugački, kratki, tanki, debeli, ravni, zavinuti – sve su to različiti oblici ptičjih kljunova. Tvoj zadatak je otkriti koji kljun “jede” koji tip hrane…kako? Dođi i otkrij na ovoj radionici.

Priča se u kvartu da ako ti se biljke dobro uspijevaju to znači da imaš „zeleni prst“. Jesi li probao zasaditi svoju biljku i brinuti se za nju? Znaš li što sve trebaš da budeš uspješan vrtlar?

Ponedjeljkom ili četvrtkom:

18h – 19h

18h -19h

18-19h

Cijena:

50kn

50 kn

60 kn

2. NAPREDNI PROGRAM

Raspored će biti objavljen naknadno.

NAPOMENA: Znanstvene radionice “Bioteka u pokretu” kreirali su profesori biologije, inženjeri biologije i zaštite okoliša te studenti Biološkog odsjeka Prirodoslovo-matematičkog fakulteta u Zagrebu.  Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, tj. Agencija za odgoj i obrazovanje detaljno je proučila ove radionice te izdala odobrenje kojim se one proglašavaju vrijednim edukativnim projektom kojim se potiče izvaninstitucionalno obrazovanje.