Mjesečni raspored

27.11 – 1.12.2017.

Naziv radionice

Skriveni šećeri

Probudite svoja osjetila!

U potrazi za vitaminskom bombom

Fosilitarij. dr. Amonita!

Svemirci mikroskopa

Opis radionice

Znanost je super, šećeri su super. Znanstvena radionica o šećerima mora da je super na kvadrat!

Od toliko slatkog sigurno će ti poteći sline, a njih ćemo iskoristiti u jednom vrlo slinavom pokusu o kojem ti zasad nećemo ništa otkriti.

Bile one smeđe, zelene ili plave, tvoje oči nekad stvarno zakažu, a još i imaju i slijepu pjegu. Koliko ti dobro “rade” sluh, njuh i dodir? Kako uz pomoć crnog i bijelog papira vidjeti boje i zašto čokoladu trebaš jesti vrhom jezika saznaj na našoj radionici o osjetilima.

Aaaaaaaaaaapcihaaaaaaa! Prehlađeni ste i dobro bi Vam došlo malo vitamina C? Dođite na radionicu i saznajte ima li više vitamina C u brokuli ili u limunu te kako vam taj slavni vitamin pomaže.  Kad na kraju sami osmislite i pripremite vitaminsko piće, u ustima će vam eksplodirati bomba vitamina!

Kako izgleda “Fosilitarij dr. Amonita” kod kojeg se kriju fosilni ostaci mnogih neobičnih životinja poput trilobita, amonita, čak i pravih pravcatih dinosaura? Kako izgledaju fosilni ostaci dinosaurovih zuba?I za kraj, napravi sam svoj “fosil”!

Sve što ne možemo vidjeti golim okom, može nam pokazati mikroskop ako ga lijepo zamolimo!:)  Koje sve čarobne svjetove krije, u ovoj radionici otkrijte.

Dan u tjednu

Ponedjeljak, četvrtak ili petak

Vrijeme

18 – 19 h

18 – 19h

Cijena

60 kn

40 kn

60 kn

50 kn

2. NAPREDNI PANDA PROGRAM

Raspored će biti objavljen naknadno.

STEM radionice kreirali su profesori biologije, inženjeri biologije i zaštite okoliša te stručnjaci s Prirodoslovo-matematičkog fakulteta u Zagrebu. Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, tj. Agencija za odgoj i obrazovanje detaljno je proučila ove radionice te izdala odobrenje kojim se one proglašavaju vrijednim edukativnim projektom kojim se potiče izvaninstitucionalno obrazovanje.