Bioteka - udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti
kuglica-PI-velika

PROGRAM INFORMIRANJA

Portali svojim sadržajem, pristupom i izričajem pokrivaju sve dobne skupine (djeca, mladi i odrasli) te predstavljaju dva najdugovječnija i nacionalno važna projekta Udruge.
Portali pokrivaju znanstvene discipline u kojima je Udruga najkompetentnija (biologija, ekologija, zaštita prirode, evolucija, zaštita okoliša, hrana i poljoprivreda, antropologija, energetika i održivi razvoj, klima i globalno zatopljenje biokemija, medicina, psihologija i zdravlje čovjeka), a u svom radu tijekom godina su okupili više od 50 stručnjaka iz različitih područja prirodoslovnih, društvenih i tehničkih znanosti.

Predanim radom na razvoju programa informiranja želimo:

Graditi novu i zadržavati postojeću bazu čitatelja, suradnika, volontera i autora članaka, kao i nadopunjavati bazu tekstova na portalima djelujući u skladu s načelima točne i objektivne interpretacije znanstvenih i stručnih informacija na najvišoj razini kvalitete

Djelovati na povećavanje participacije znanstvenika u javnom prostoru, s obzirom da ocjenjujemo da ova skupina ljudi još uvijek ima premali utjecaj na demokratizaciju i obrazovanje društva, a portali nude platformu da se taj proces kvalitetno odrađuje

Obrađivati teme koje se dotiču aktualnih znanstvenih, obrazovnih i okolišnih politika te promovirati okolišne akcije temeljene na stručnim i znanstvenim spoznajama i dokazima

Poticati na sudjelovanje u raznim akcijama koje se odnose na zaštitu okoliša i prirode, održivi razvoj i energetsku učinkovitost, kao i koje unaprjeđuju kvalitetu življenja i zdravlje ljudi

Objavljivati članke koji stimuliraju učenje, kritičko i analitičko promišljanje te podižu razinu osposobljenosti javnosti, posebice djece i mladih, na razumijevanje razlike kvalitetnog i nekvalitetnog sadržaja na internetu

Donatori i sponzori

logo-nacionalna2

Udruga Bioteka je korisnica institucionalne podrške Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva za stabilizaciju i/ili razvoj udruge.

Ostali donatori

Opći podaci

Bioteka – udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti
III. Podbrežje 25, 10 020 Zagreb

OIB: 55178657512
IBAN: HR6723400091110426699, Privredna banka Zagreb d.d.
Godina osnutka: 2010.

Newsletter

Primajte redovite obavjesti o događanjima u Udruzi Bioteka. Prijavite se na naš newsletter.

Press