Bioteka - udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti

PROJEKTI U TIJEKU

Aktivni mladi u zaštiti okoliša

Projekt „Aktivni mladi u zaštiti okoliša i prirode“ bavi se pitanjima aktivnosti i zainteresiranosti mladih vezanim uz zaštitu okoliša i prirode. Glavni cilj projekta je osnažiti mlade za provođenje istraživačkog, projektnog, aktivističkog i/ili okolišnog samostalnog rada u lokalnim sredinama s ciljem rješavanja postojećih okolišnih ili problema zaštite prirode uz mentoriranje Udruge Bioteka tijekom cijelog trajanja samostalnog rada.

PANDA – projektna nastava za darovitu djecu

Projektna nastava PANDA inovativni je projekt koji, u sinergiji civilnog, javnog i privatnog sektora, provodi aktivnosti i metode rada s darovitom djecom osnovnoškolskog uzrasta. Cilj projekta je omogućiti dostupnost kreativnog istraživačkog rada kao nadopunu školskom kurikulumu, a kroz upoznavanje eksperimentalnog znanstvenog rada uvrstiti prirodoslovne i njima srodne teme u sustav izvaninstitucionalnog obrazovanja.

Više o projektima pročitajte na sljedećim poveznicama:

PANDA – projektna nastava za darovitu djecu, 2016./2017.

PANDA 2 – projektna nastava za darovitu djecu, 2017./2018.

Kampovi u PP Učka 2018. – 2020.

Udruge Bioteka i BIOM u sklopu projekta Učka 360⁰ od 2018. do 2020. godine provode više volonterskih i prstenovačkih kampova u PP Učka. Cilj prstenovačkih kampova je praćenje jesenske selidbe ptica te edukacija posjetitelja o vrstama ptica i njihovim staništima, a cilj volonterskih kampova je, kroz krčenje zaraslih travnjaka, vratiti livade u prvobitno stanje i pružiti utočišta divljim vrstama putem direktnih konzervacijskih akcija te potaknuti ljude da se povežu s prirodom i sudjeluju u njenoj zaštiti.

Više o kampovima pročitajte na sljedećim poveznicama:

Volonterski kampovi „Učka 360°“ – vratimo livade leptirima!

Prstenovački kampovi na Učki – Učka 360°

Portal Biologija.com.hr – online strana prirode

Internetski portal Udruge specijaliziran za informiranje građana o temama s područja biologije i srodnih znanosti: zaštite prirode i okoliša, ekologije, klimatologije, medicine, psihologije, sociologije, zdravlja i prehrane i dr.

Portal Bioteka.hr

Edukativni internetski portal za djecu i mlade o temama s područja biologije, evolucije, geologije, zaštite prirode i okoliša, zdravlja i prehrane te promicanja zaštite okoliša i održivog razvoja uz interaktivno učenje sadržaja na portalu.

U društvu mikroba

Nositelj projekta je Hrvatsko mikrobiološko društvo (HMD), a glavni cilj je pridonijeti uspostavi održivih programa društveno korisnog učenja te poboljšati stjecanje znanja i vještina studenata aktivnim sudjelovanjem i praktičnim iskustvom.

Žedan i gladan laboratorij

Svrha projekta je, u suradnji s osnovnim školama šireg područja rijeke Krke, educirati djecu o kvaliteti i kvantiteti voda RH s naglaskom na rijeku Krku. Projektom se polaznici upoznaju s prirodnim bogatstvima vodenih staništa te velikom bioraznolikošću tih područja.

Otključaj tajne živog svijeta

Cilj projekta je upoznati bioraznolikost lokalnog staništa te otkriti načine na koje možemo doprinijeti njezinoj zaštiti i očuvanju. Tijekom ove terenske edukacije sudionici se, radeći u malim timovima, upoznaju s identifikacijom i evolucijskim prilagodbama različitih bioloških skupina uz determinacijske ključeve prilagođene njihovom uzrastu, uče tehnike promatranja i hvatanja životinja te praćenja njihovih tragova.

Više o projektima pročitajte na sljedećim poveznicama:

Zadarska županija (2018., 2017.)

Primorsko-goranska županija, 2018.

Grad Pula, 2018.

NP Krka, 2018.

Općina Štrigova, 2018.

Općina Čepin, 2017.

Općina Sveti Martin na Muri, 2017.

Općina Gola, 2017.

Grad Dubrovnik (2015., 2016., 2017.)

Grad Koprivnica, 2016.

Grad Rovinj, 2016.

Grad Rabac, 2016.

Grad Split, 2016.

Općina Velika Kopanica, 2016.

Grad Zadar, 2016.

Ljetni STEM i prirodoslovni kampovi

Ljetni kampovi osmišljeni su za osnovnoškolsku djecu između s ciljem da svako dijete na vlastitom iskustvu iskusi i istraži kako je to biti znanstvenik u terenskom mobilnom laboratoriju, morski biolog koji otkriva dubine Jadranskog mora ili istraživač koji će osmisliti kako riješiti problem plastike u moru.

Više o projektima pročitajte na sljedećim poveznicama:

Grad Mali Lošinj (2016., 2017., 2018.)

Šimuni, otok Pag

Postani i ti istraživač na jedan dan!

Kroz aktivnosti projekta „Postani i ti istraživač na jedan dan!“ provode se znanstvene radionice, tj. eksperimenti u kojima svaki polaznik ima priliku upoznati se s osnovnim laboratorijskim priborom te samostalno provesti pokus.

Općina Gola, 2017.

Grad Umag, 2015.

STEM radionice

Ovo je projekt kojim STEM radionice donosimo u Na zabavan, poučan i edukativan način ovaj projekt korisnike uči promišljati kritički i analitički, što su vještine od iznimne važnosti za njihov daljnji život i napredak jer ih uče rješavanju problema. Pri tome se posvećujemo i suvremenoj metodici nastave te didaktici i psihologiji učenja, što rezultira razvojem znatiželje djece prema integraciji i primjeni znanja iz prirodnih znanosti, inženjerstva i informatike, matematike, zaštite okoliša i prirode te korištenja tehnologija, potičući pri tome razvoj samopouzdanja, strpljenja, preciznosti te samostalnog i timskog rada.

AKTIV – obrazovanje djece za okoliš i prirodu

Edukacijske aktivnosti projekta provode se kroz niz edukativnih, zabavnih i problemski orijentiranih ”uradi sam” aktivnosti na otvorenom, a najveća pažnja posvećena je informiranju i edukaciji o upravljanju, održivom korištenju i zaštiti okoliša i prirode, s posebnim osvrtom na interakciju flore, faune i čovjeka te njihova utjecaja na nastupajuće klimatske promjene.

AKTIV – obrazovanje djece za okoliš i prirodu, Grad Dubrovnik

AKTIV – obrazovanje djece za okoliš i prirodu, Grad Zadar http://udruga.bioteka.hr/biotekine-znanstvene-radionice-po-treci-puta-u-zadru/

AKTIV – obrazovanje djece za okoliš i prirodu, Općina Gola

AKTIV – obrazovanje djece za okoliš i prirodu, Zadarska županija (Upravni odjel za obrazovanje, kulturu i šport)

AKTIV – obrazovanje djece za okoliš i prirodu u Splitu, Grad Split

AKTIV – obrazovanje djece za okoliš i prirodu u Općini Sv. Martin na Muri, Općina Sv. Martin na Muri

AKTIV – obrazovanje djece za okoliš i prirodu, Općina Punat, 2018.

Završeni projekti

2017.

Otključaj tajne živog svijeta

I 2017. godinu završavamo s impresivnim ciklusom radionica na terenu Otključaj tajne živog svijeta. Dojmove pogledajte na sljedećim linkovima: Općini…

MINT Exchange 2014. – 2017., Erasmus +

Udruga Bioteka od 2014. godine bila je uključena u međunarodni projekt u kojemu sudjeluju organizacije iz četiriju zemalja: Velike Britanije,…

Ljetni sportski kamp „Camping village Šimuni“, Pag

U okviru Ljetnog sportskog kampa Bioteka je donijela dašak znanosti u međunarodno poznati kamp Šimuni na otoku Pagu. U razdoblju…

Dovršen projekt Građani znanstvenici!

Udruga Bioteka provodi posljednje aktivnosti suradnje s partnerima iz udruge Tragus te s mrežom građana znanstvenika na projektu podržavanja  i praćenja…

2016.
2015.
2014.
2013. - 2011.

Donatori i sponzori

logo-nacionalna2

Udruga Bioteka je korisnica institucionalne podrške Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva za stabilizaciju i/ili razvoj udruge.

Ostali donatori

Opći podaci

Bioteka – udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti
III. Podbrežje 25, 10 020 Zagreb

OIB: 55178657512
IBAN: HR6723400091110426699, Privredna banka Zagreb d.d.
Godina osnutka: 2010.

Newsletter

Primajte redovite obavjesti o događanjima u Udruzi Bioteka. Prijavite se na naš newsletter.

Press